Kvällspromenad

Vid kvällspromenaden följde Findus med. Hade tänkt gå en långis men nu gick vi bara till en skog en bit bort och strosade runt. Findus är klart intresserad av vad Elliott gör hela tiden och blir mycket ängslig när han försvinner, han ser nog upp till honom som en storebror :) Elliott fick fyra tokryck, han tyckte nog det var kul att Findus följde med. Eller så var det den nya reflexvästen jag köpte idag. Han har en reflexsele redan men jag ville ha en med mycket tyg så att den även fungerar dagtid i skogen nu när älgjakten är igång. Köpte den på Clas Ohlsson för 29kr, ett fynd!

Det började skymma så bilderna är inte av topp-kvalité direkt.....

Elliott i sin nya reflexväst.




Så här bra syns han bara med hjälp av det "orangea"


Lilleman som följde med.


Findus tar en paus, Elliott rullar sig i bakgrunden.


Findus och Elliott


Hmm, lite suddig bild men det ger en uppfattning om vilket gullig syn jag har framför mig när Findus följer med, två små rumpor som travar bredvid varandra (Findus är den grå sudden till vänster om Elliott)


Kommentarer
Postat av: A-L,Cirrus&Mysak

Gu´ så charmigt med en katt som vill följa med på skogspromenad! Jag kan inget om katter men gissar att det inte är ett vanligt beteende ...

2008-09-02 @ 22:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback