Klädkammaren

I vår nya lägenhet har vi en klädkammare - alltså ett inomhus förråd som jag tjatat mig till att göra om till klädkammare. Övertalningen gick bra men själva omgörningen var inte smärtfri. Hur som helst, nu har vi en pytteliten klädkammare som man faktiskt kan gå in i och jag tycker jättemycket om den även fast den ger mersmak och jag längtar tills jag kan få en sådan där riktigt stor som finns i IKEA-katalogen.........

Men jag är inte den enda som tycker om våran nya klädkammare, se här:


Ja, här är under "häng"-avdelningen där det får erkännas har samlats en del saker som inte hör hemma i klädkammaren utan stuvats dit just för att klädkammaren inte är så frekvent besökt av gäster. Men där har vi oxå något annat......


....men visst, en liten älskling som ligger och myser bland kuddarna!


Och här har vi hyllorna och trådkorgarna (måste försvara mig och säga att detta är husses avdelning och därför inte riktigt lika prydligt och IKEA-likt som matte vill hade) men här finns även.......


...en till liten älskling :) Och till husses försvar kan jag även tillägga att ibland så möblerar katterna om bland kläderna så att det inte alls är husses fel att allt ligger huller om buller eller på golvet.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback