Minisemester

Nu har vi kommit tillbaka efter en minisemester i Stockholm där vi sett Sting and the Police. Grymt bra konsert! Elliott bodde hos Åke och Bibbi och trivdes såklart super. Tre tjejer att busa med (hmmm, ja iallafall två, Cilla kanske man inte busar med så mycket), männniskor han älskar och en stor trädgård att springa i.

Vi åkte buss upp till Umeå och jag sov, få se......ingenting. Så stackars killen fick en väldigt lugn dag när jag hämtat hem honom, jag var mer död än levande. Han var nog trött av allt busande för han sov rätt gott han med!

Dagarna inna vi åkte regnade det massor! Gränsen mellan hav och land suddades sakta ut och när Elliott och jag gick vår skogspromenad vadade vi fram på stigarna. Den beskedliga lilla ån hade antagit forsliknande karaktär. Tur att varken Elliott eller jag har något emot regn och vatten. Utrustad med dubbla fleecar, regnjacka och vantar klarade jag mig fint fast jag hade kunnat ta tjocksockar i stövlarna. Det har med andra ord verkligen blivit höst och värmen har försvunnit.

Imorgon är det dags för funktionsbeskrivning, det ska bli spännande.

Här är några bilder från Åke och Bibbi:

image237
Mys i soffan med Yra och mamma Tuffa och Bibbi.

image238
Elliott och mamma Tuffa.

image239
Fina killen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback