Love is in the air....

Härliga höst! Elliott drar som en galning när vi är ute och scannar febrilt av marken och gnäller mer än vanligt är vi är inne så vi gissar att det är en tik som löper någonstans. Han är ju stora killen nu! Samtidigt hänger grannens flickkatt utanför dörren och kråmar sig och vill att våra killar ska komma ut. Ledsen gumman, men de kan inte hjälpa.....fast en av grannskapets kattpojkar kom och löste den saken lite senare. Men Henrik och jag väntar inte barn. Än så länge iallafall :)

Tycker att den där spökperioden som enligt böckerna skulle ha kommit typ i somras har kommit nu. Han stannar ofta på promenader, särkilt kvällstid. -Du matte, det DÄR ser läskigt ut! Jag tycker att vi stannar. Ja, vi stannar absolut!  (99% av gångerna en människa eller två på gångbanan) Så så stor är han väl inte :)

Här är bilder från gårdagens långpromenad:

image272
Fina killen med lite dreggel på nosen så där som det ska va´....

image275
Hade jag dreggel på nosen sa du? Vänta lite, jag ska bara...tvätta...lite...Nu då?

image276
Elliott matchar höstfärgerna. Fina killen!


image278
Snyggare kan ingen vara...eller hur den nu var den där psalmen...

image279
Kommer du någon gång eller? Elliott tycker inte alltid jag är så rolig de promenader som jag har med kameran...

image280
Inne i stora vackra skogen.

image281
Fånga löv som flyter förbi.

image282
Här kommer en bildserie. Elliott kolar in löv och andra saker som vanligt när plötsligt......

image283
......oooaaaahhhh! Han trillar i! Helt oplanerat kan jag intyga.

image284
Men han lyckas draaaa sig upp trots att det var rätt djupt just där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback