Rösta!

Alltså, vi har varken dött eller gått i dvala men datorn vägrar ta emot bilder från min kamera. Den säger inte att det inte går, den svara bara med tystnad och vägran. Jag tror att det är fullt på hårddisken (detta har den klagat på) men jag har ägnat åtskilliga timmar till att försöka fixa mer utrymme och bränna de bilder jag har på cd men det är så fullt så det går inte att göra någonting alls. Följdaktligen inga bilder och då känns det inte lika kul att rapportera vad vi gjort. Bilderna får komma senare......

En kort resume. Jag har sommarlov. Det känns underbart skönt och nu ska vi träna massor i (Elliott alltså, själv ska jag ta det lugnt.) Henrik har badat mycket med lillkillen vilket resulterat i att hälften av våra leksaker flutit bort eller befinner sig på sjöns botten. Grejerna jag beställde har kommit, superkul. Spårselen är en aning för stor ännu, det är hans lilla förbröst som skulle behöva växa och fylla ut den lite mer. Tyvärr har vi inte tagit premiärtur med den. Får öva lite på att ha på den först, han var inte störtförtjust när vi provade den. Jag har lämnat alla killarna här  och varit uppe i Luleå över helgen då min syster tagit studenten, det var jättekul. Hann även med en genuin tjejkväll, underbart.

Henrik är med i final med ett av  sina band. De kan vinna två studiodagar och en spelning på Luleå-kalaset. Lyssna gärna och rösta - helst på Henrik förstås - på
http://www.nsd.se/material/noje/rostaindex.htm 
De heter Clay och har låt nr.9 som heter Life fading.

Vi skulle ut till Åke och Bibbi för apporteringsträning och spår (intro av selen + linan) idag men det bara regna och regnar. Kanske blir det uppehåll så att vi kan åka senare....hoppas! Katterna har sovit i sängen hela dagen medan Elliott fortfarande tycker att vi ska vara ute. Helst massor. Så vi har varit konstant blöta hela dagen känns det som. När man har torkat är det dags att ge sig ut igen....


Kommentarer
Postat av: ella

hmm, du kanske får bli med en större dator.
Låter härligt med sommarlov... those were the days... nåja, ni får mysa och ha en skön sommar. Ser framemot fler bilder.

2007-06-13 @ 14:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback